tisdag 18 augusti 2009

Törs knappt berätta



Det är knappt att jag vågar berätta, men nu har jag vunnit igen. Vinsten som kom häromdagen var ifrån bloggen Vita hjärtan. Kuvertet som kom innehöll flera gulliga saker. Kort som jag ska använda till att hänga i min kedja, en fin strut och ett gulligt hjärta. Tack snälla!!





Dagen efter kom det ett kuvert till med en underbar lavendelstav, som jag har vunnit hos C-design. Lavendeldoften är ju underbar. Tack snälla C. Med i kuvertet låg det också ett så fint kort men tyvärr glömde jag fota det nu, men det kan jag nog ta i ett annat inlägg.
Jag har köpt mig en perenn lavendel som jag hoppas ska kunna sköta och sedan köpa mig fler så jag kan få en liten rabatt med den lilla lila blomman.

4 kommentarer:

Cc sa...

vilken tur du har. Grattis till vinsterna. Kram

Birgitta sa...

Vilken turgumma du är. Grattis.
Kram Birgitta

Vitt o Vältummat sa...

Sån tur du har! Grattis!!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Men ojsan vilka fina saker! Verkar som du är en riktig turdam just nu:) Grattis

Kram Annica